Saturday, April 24, 2010

Forgive me

Wahai Tuhan
ku tak mampu ke syurgaMu...
************************************************************

Andai saja apa yang ku tuturkan tadi menyinggung hatimu,
Maafkan aku.

Aku lakukan ini semua kerana kasih dan sayangku padamu
Aku amat menyayangimu
Dengan segala yang ku punya.

Telah sekian lama ku pendam lara di hati ini
Sendiri
Tidak pernah ku luahkan biarpun sepatah kata
kerana aku tidak mahu ia melukakan

Ku pinta kau tabah menghadapi dugaan Allah ini
Dengan penuh keikhlasan
dan keredhaan

Kata-kataku bukan untuk melukakanmu
Jangan berprasangka padaku
Aku amat menyayangimu
Dan kau tahu itu.

Maafkan diriku.
Tuhan...perkenankan doa-doaku
hanya Kau yang mampu
kerana Kau yang mencipta

Berikan ku syurgaMu
Berikan ku kasih sayangMu.

No comments:

Post a Comment